|
Sekcije ULUPUHa:
Sekcija za arhitekturu Sekcija za fotografiju Sekcija za grafički dizajn i vizualne komunikacije Sekcija za produkt dizajn Sekcija za kazalisnu i filmsku umjetnost Sekcija za keramiku, porculan i staklo Sekcija za kiparstvo Sekcija za oblikovanje arhitektonsko-urbanističkih maketa Sekcija za oblikovanje igračaka i lutaka Sekcija za oblikovanje odijevanja Sekcija za oblikovanje plemenitih kovina i umjetničkog nakita Sekcija za restauratorska i oblikovno-fonička djela Sekcija za tekstilno stvaralastvo Sekcija za vrtnu i pejzaznu arhitekturu Studijska sekcija Sekcija za ilustraciju, karikaturu, strip, animirani film i primijenjeno slikarstvo Sekcija za multimediju i intermediju
Sekcija za vrtnu i pejzaznu arhitekturu
Kriteriji za prijem u Sekciju:
- najmanje 5 autorskih projekata iz područja vrtne i pejzažne arhitekture; ili
- 3 isključivo autorska projekta, uz to 2 ili više projekata interdisciplinarnog karaktera, u kojima je kandidat isključivi nositelj i kreator vrtno-pejzažne komponente.
U svim radovima kandidat treba pokazati poznavanje i pravilnu primjenu materijala u oblikovanju pejzaža, posebno biljnog materijala, kamena, drva i sl.
O Sekciji:
Pejzažni arhitekti okupljaju se unutar ULUPUH-a od njegova osnutka, djelujući isprva unutar Sekcije arhitekture. Tako su istaknute autorice vrtne (krajobrazne) umjetnosti u Hrvatskoj, Silvana Seissel i Angela Rotkvić, članice ULUPUH-a od 1950. godine. Sekcija za vrtnu i pejzažnu arhitekturu danas okuplja članove koji oblikuju gradske parkove, dječja igrališta, šetališta, zelene površine u gradskim naseljima, industrijskim objektima, školama, grobljima, rekreacijskim područjima i spomeničkim prostorima. Svoj rad predstavljaju na izložbama, sudjeluju na brojnim javnim natječajima te su dobitnici mnogih nagrada i priznanja (Zagrebački saloni i dr.). Unutar ULUPUH-a organiziraju niz skupnih i samostalnih izložbi (VRTNE ARHITEKTICE ZA TKALČIĆEVU ULICU (1992.), I PARKOVI SE RAĐAJU (1993.), TRAGOM PRIRODE (1998.), VRTOVI ZA GRAD, VRTOVI ZA LJUDE (2000.) i dr.
|
|
|
|