Povratak na glavni izbornik
 
 
Lidia Kamber Boševski





Odaberite sliku koju želite prikazati:


    

    

    

 

 



Životopis:
Biografija

Lidia Boševski rođena je 1959.godine
1979. maturirala je na Školi Primijenjene umjetnosti u Zagrebu
1984. diplomirala je na Tehnološkom fakultetu-Dizajn tekstila i odjeće
1990. primljena je u Hrvatsku Zajednicu Samostalnih Umjetnika
1991. aktivno se bavi slikarstvom te ostvaruje niz samostalnih izložbi slika u zemlji i inozemstvu
1997. postaje član Hrvatskog Društva Likovnih Umjetnika u Zagrebu
2003. svoj rad i djelovanje širi na produkt dizajn i keramiku te ostvaruje niz samostalnih i grupnih izložbi na tom području umjetnosti u zemlji i inozemstvu
2005. otvara atelje “Owl”, Vlaška 81a, Zagreb

Nagrade

2014 Extempore,izložba keramike,galerija Modulor,Zagreb,prva nagrada
2013. Mix13,Međunarodna izložba keramike i stakla,Ambienta,Zagreb,počasna plaketa
2012. Izložba vinskih pehara i vrčeva, srebrna plaketa, Zelina
2011. “2.Hrvatski triennale keramike” srebrna plaketa Galerija Zvonimir – Zagreb,

Samostalne izložbe keramike

2015. "Materia" u galeriji EContemporary, Trst, Italija
2014. "Arteluce"međunarodna izložba Lidia Boševski, Sanja Sašo. Marco Zanuso i Maddalena Boero, Spazionat,Trst, Italija
2014. izložba keramike "Lines" sa Cristinom Biaggi, Locarno, Switzerland
2012. izložba keramike “Sa žala”, galerija Terre Verte, Zadar,Hrvatska
2011. iz opusa Izgubljeno-nađeno “Puls”,ulična dizajn galerija, Likum, Zagreb, Hrvatska
2010. izložba keramike “Paeonia lactiflora”ulična portret galerija “Likum” Zagreb,Hrvatska
2010. izložba keramike “Ritam prirode” Botanički vrt, Zagreb, Hrvatska
2006. izložba keramike “Vali”, galerija Modulor Zagreb, Hrvatska
2005. izložba keramike ”Iz zemlje” Gliptoteka HAZU, Zagreb, Hrvatska

Značajnije grupne izložbe keramike

2014-2015 "3.Hrvatski triennale keramike”putujuća izložba
2014 Extempore, izložba keramike,galerija Modulor,Zagreb,prva nagrada
2013. SOLID ACTS Design from Coatia, Centar za dizajn, Hrvatska gospodarska komora, Zagreb
2013. SOLID ACTS Design from Croatia, design week,Temporary museum for new design, Milano, Italija
2013. IV.Međunarodni festival postmoderne keramike Ceramica multiplex 2012, Kapfenberg, Austrija
2013. Mix13,Međunarodna izložba keramike i stakla,Ambienta,Zagreb
2012. IV.Međunarodni festival postmoderne keramike Ceramica multiplex 2012. Varaždin
2012. Izložba biranih djela Svjetske muzejske zbirke male i minijaturne keramike Lilliput ceramics, galerija Zvonimir
2011. izložba keramike “2.Hrvatski triennale keramike” srebrna plaketa Galerija Zvonimir – Zagreb, prikazana u 15 drugih gradova , završila u travnju 2013.
2011. “Biennale mozaika Rijeka”, Trsatska gradina i Konzervatorski odjel grada Rijeke
2010. međunarodna izložba “Umjetnost u minijaturi” , Majdanart-Majdanpek, Srbija
2010. 45.Zagrebački salon “Market”, Meštrovićev paviljon, Zagreb, Hrvatska
2007. izložba dizajna“Handled whit care” Designboom, London, Engleska
2006-7-8,međunarodna izložba male keramike “LILLIPUT CERAMICS” Zagreb, Čakovec, Opatija, Rovinj, stalni postav “Lilliput ceramics”,galerija Zlatni konj
2006. bienale industrijskog dizajna, “BIO” Ljubljana, Slovenija
2006. izložba dizajna “THAW 2006”, Edmonton, Canada

dio teksta "Zadržati nezadrživo" - Sandra Križić Roban

.....U potrošačkom svijetu umornom od predvidljivosti ponuđenih predmeta, povratak ruci pripada onim pomalo utopijskim akcijama kojima povremeno posvećujemo napisane retke. Lidia Boševski ne odriče se naprednih tehnika kako bi se približila svome cilju, no njezin se postupak primarno može okarakterizirati kao high-touch, a ne kao rezultat high-tech-low-tech odnosa. Jer, visokotehnološki postupci kojima se koristimo za svoju protutežu imaju odgovor u vidu high-toucha - povratka ručnom radu i iskonskim kvalitetama sirovine, postupaka koji potiču inovativno korištenje i istraživanje materijala te njegove taktilnosti koju smo skloni zaboraviti. Rad Lidie Boševski dokazuje u kolikoj je mjeri primijenjeno-umjetnička strategija djelovanje koje ni u kom slučaju nije iscrpljeno, dok njezino oblikovanje keramike kao rezultat suvremenog autorskog pristupa nije lišeno promišljanja u kojem se spajaju tradicionalne i konceptualne stvaralačke vrijednosti.


 
 
Administracija