Povratak na glavni izbornik
 
 
Saša Pjanic



Adresa:
Ivana Mazuranica 48, 33 000 Virovitica

Kontakt telefon:
++385 (0)98 97 38 625

E-mail adresa:
sasa.pja333@gmail.com

Web adresa:
www.worldvisualfactory.com


Odaberite sliku koju želite prikazati:


    

    

    

 

 



Životopis:
Rođen sam 1973. u Virovitici. Osnovnu i srednju školu završavam u Bjelovaru a od 1988., polazim i školu fotografije te postajem aktivni član foto kluba Iris iz Bjelovara. Profesionalno se počinjem baviti fotografijom od 1998., surađujući sa brojnim tvrtkama, časopisima i agencijama za oglašavanje. Već slijedeće godine, putovanjem u Turkmenistan započinjem i svoje putne projekte. Izgrađujući se autorski kroz razna putovanja, usporedo sa različitim profesionalnim angažmanima, udružujem se sa skupinom fotografa koji će zajedno pokrenuti projekt Omnibus World Workshop. Od 2006. intenzivno putujem Azijom, objavljujući fotografije i priloge u hrvatskim časopisima te sudjelujući na različitim projektima udruga Omnibus i World Visual Factory. U suradnji sa Human Synergy Project, početkom 2016. ostvarujem putni projekt My Life 4 Kids - Budapest to Bamako Humanitarian Rally. Krajem iste godine za putopisnu fotoreportažu, objavljenu u In Flight magazinu Croatie Airlines, Bilogora-Ljepota slobodnog spusta, dobivam nagradu Marko Polo, Hrvatskog novinarskog društva. Vrativši se iz Mijanmara, Kambođe, Vijetnama i Tajlanda, upravo završavam i svoj najnoviji dvomjesečni fotografski projekt Indokina. Radim kao freelance fotograf, specijaliziran na područjima hotelijerstva, turističkog i destinacijskog brandinga te putovanja.

Izložbe:

2004. Umjetnički paviljon, Zagreb
Promotivna izložba novog plakata Hrvatske turističke zajednice u sklopu kampanje Mediteran kakav je nekad bio

2009. Galerija ULUPUH, Zagreb,
Indijski omnibus ili kako sam spojio svoj dnevni boravak sa Indijom

2009. Centar za kulturu Čakovec,
Indijski omnibus ili kako sam spojio svoj dnevni boravak sa Indijom

2013. Izložbeni prostor Porezne uprave, Zagreb, Art Omnibus

2015. Galerija Karas, Zagreb, Omnibus Asiatique


Poslovna referenca:

Valamar Hotels&Resorts, B.U.T. Dubai, Jumeirah Luxury Hotels, Masdar City, La Sultana Marakkech, Zayed University,Grohe Germany, Croatia Airlines, Elle Dekor Hrvatska, Styria Media Group, Hrvatska turistička zajednica, Digitel, Bruketa&Žinić, Adris grupa, Laboratorium, SHM, Agrokor, Pliva, Atlantic Grupa, Franck, Dukat, Elektrokontakt, V&M Electronic, TLM Šibenik, Zagreb Montaža Grupa, Hrvatska pošta, Šećerana Virovitica, Daruvarska pivovara.

Kronologija:

1988./92. U vrijeme pohađanja prvog razreda usmjerenog, srednjoškolskog obrazovanja (1988.) u Bjelovaru, polazim i školu fotografije bjelovarskog Foto kluba Iris te ubrzo postajem njegov aktivni član. Već slijedeće godine na republičkom natjecanju tehničkog stvaralaštva u Sisku, u sekciji fotografije koju vodi tadašnji Foto-savez Hrvatske, osvajam prvo mjesto u kategoriji life portret. Do kraja srednjoškolskog obrazovanja i odlaska iz Bjelovara, sudjelovao sam na više skupnih izložbi Foto kluba Iris, fotografski bilježio razne događaje u gradu, ponajviše vezane za glazbu i kulturu te fotografije objavljivao u lokalnom fanzinu mladih Naginjući leptiru. 1990. odlazim na svoje prvo, samostalno putovanje u inozemstvo, u Prag.

1992./95. Za vrijeme trajanja Domovinskog rata u dva navrata, samoinicijativno odlazim na ratište: 1993. dokumentirajući zatečeno stanje na Zapadnoslavonskom ratištu te 1995., neposredno nakon akcije Bljesak. U ovom razdoblju često putujem po Hrvatskoj, pretežno Sisačkom Posavinom i Istrom, surađujući kao fotograf na projektima zaštite autohtonih pasmina, monografijama Hrvatski Posavca i Boškarin te fotografirajući razne prirodne znamenitosti. Iz tog razdoblja datiraju i prvi profesionalni angažmani kao i autorski honorari za fotografije istarskih speleoloških objekata u regionalnom časopisu Jurina i Franina. 1994., zadnje godine boravka u Bjelovaru, sa kolegama iz Foto kluba Iris, učestvujem na foto radionici u Povlji na Braču koju na temu koloracije crnobijelih fotografija drže Sanja Bachrach Krištofić i Mario Krištofić. Iste godine moji roditelji, iz Bjelovara sele u Viroviticu, a ja živim uglavnom na relaciji Istra, Zagreb, Virovitica.

1995/97. U ovom razdoblju dešava se pomak od povremenog profesionalnog angažmana ka potpunoj posvećenosti fotografiji kao profesiji. Najvidljivije je to na području suradnje sa Hrvatskom turističkom zajednicom koja do početka 1998. dovodi i do stalnog radnog mjesta u marketinškoj tvrtki SHM. U međuvremenu, dešava se i moj prvi veliki putni projekt. Somewhere in former SSSR putovanje je u Turkmenistan, u proljeće 1996. Sa Damirom Voloderom, hrvatskim uzgajivačem Ahaltekinskih konja. Osim što sam u dvadesetak dana boravka u toj srednjoazijskoj zemlji snimio impozantan serijal reportažnih fotografija o zemlji i ljudima, jedan dio arhive kojom sam fotografski obradio teme iz hipologije, uspio sam objaviti u nekoliko europskih hipoloških časopisa (Bit magazine – Nizozemska, Pegazus – Švicarska, Revija o konjih – Slovenija). Uskoro je slijedio I osvrt na putovanje, s mojim fotografijama u hrvatskom tjedniku Arena. Veći dio 96. i 97. godine angažiran sam na projektima izrade fotoarhive Turističke zajednice Virovitičko podravske županije the Hrvatske turističke zajednice. Surađujem I sa časopisom Status, Hrvatske glazbene unije, a koncem 1997. Provodim, na sasvim neočekivani način, 2 mjeseca prakse u studiju Aide Čorbo i Romana Grozića u Milanu. Početkom 1998. kao fotograf, počinjem raditi za tvrtku SHM.

1998/2004. U ovom razdoblju moj profesionalni fotografski portfelj se naglo proširuje, a ja selim u Zagreb. Osim Hrvatske turističke zajednice kao jednog od najvećih klijenata tvrtke SHM, fotografsku djelatnost sve više usmjeravam prema korporacijskom sektoru, industrijskoj fotografiji, arhitekturi i advertisingu. Česte su narudžbe fotografskih snimanja vodećih hrvatskih kompanija poput Plive, Agrokora, Atlantic Grupe, Croatie Airlines za potrebe raznih korporativnih izvještaja i publikacija. Također, znatna je suradnja i sa tada mladim hrvatskim dizajnerima poput Davora Brukete, Nikole Žinića, Lane Cavar, Ire Payer, Ivane Vučić i Ivane Ivanković od kojih će se većina nastaviti i do danas. I nakon prekida radnog odnosa (2001.), sa tvrtkom SHM ostvarivao sam obostranu profesionalnu suradnju na poslovnim projektima za razne klijente poput V&M Electronica, Virovitičke šećerane, Croatie Airlines, Hrvatske turističke zajednice, Lovačkog Saveza. Od toga posebno valja istaći image brošure Hrvatska, Domovina Marka Pola, Dvori s pogledom-Središnja Hrvatska i Sjaj na obzorju-Slavonija, u izdanju Hrvatske turističke zajednice, na kojima sam osim objavljivanja svojih fotografija sudjelovao i kao urednik fotografije. Usporedo s time, razvijao sam i vlastitu poslovnu suradnju sa tvrtkama poput Elektrokontakta, Hrvatskih Pošta, Styria media, Daruvarska pivovara te agencijama Leo Burnett, Unicum Media, Digitel kao i sa fotografom Vanjom Šolinom. Iz istog razdoblja datira i početak suradnje sa putnim časopisom Croatia Airlines koja traje do sada. Tu je i kampanja novog plakata Hrvatske turističke zajednice Mediteran kakav je nekad bio (2004.) u kojoj sudjelujem sa četiri plakata.

2005./2017. Krajem 2004. Polaganjem majstorskog ispita pri Obrtničkoj komori stječem zvanje Majstora fotografije te 2005. Otvaram obrt Vista studio. Iste godine započinjem suradnju sa hotelijerskom tvrtkom Valamar koja traje do danas te svoje profesionalno djelovanje sve više sužavam na područje hotelijerstva te turističkog i destinacijskog brandinga. Ovo razdoblje omogućit će mi do sada daleko najveći angažman na području umjetničke fotografije u smislu započinjanja i dugoročnog razvijanja vlastitih fotografskih projekata, uglavnom vezanih za putovanja. 2006. jedan sam od 3 inicijatora te konceptualni autor projekta Omnibus World Workshop gdje sa još dva hrvatska fotografa, Igorom Sitarom i Sinišom Uštulicom putujem u Indiju s ciljem realizacije fotografskog projekta Kako sam spojio svoj dnevni boravak i Indiju. Od tada pa do danas, svake godine ostvarujem barem jedan putopisno-fotografski projekt sa različitih azijskih, afričkih i europskih destinacija te sve češće izlažem. Od 2006. Do 2008. Surađujem sa časopisom Elle Dekor. U svrhu promocije fotografije kao kreativnog, komunikacijskog i medija međunarodne suradnje, 2014. osnivam Udrugu Tvornica vizualne stvarnosti. Osim sada već uhodane suradnje kao fotograf-putopisac sa Croatiom Airlines, časopisima Putovanja za Dvoje, Meridijani te tvrtkom Valamar, povremeno izvršavam profesionalne zadatke sa područja industrijske fotografije, arhitekture i advertisinga upotpunjujući poslovni portofolio sa klijentima poput Adris grupe, TLM Šibenik, ZM Montaža i Grohe Germany. Projekcije mog fotografskog djelovanja u budućnosti sve više će pažnje, vremena i angažmana pridavati vlastitim i samostalnim fotografskim projektima, prije svega u smislu intenzivne izložbene aktivnosti te produkcije integriranog umjetničko-fotografskog i putopisnog sadržaja, kontinuirano zastupljenog u elektroničkim i tiskanim medijima te društvenim mrežama. Prilog ovoj tvrdnji je i već nekoliko zgotovljenih fotografskih projekata na kojima radim par godina kao Layers of Space, Solitudo, Window Seat, Kids te dva umjetničko promotivna projekta Dvije punte i Paddy Fields of Croatia koji spajaju kreativnu fotografiju i destinacijski branding. Živim, radim i putujem na relaciji Virovitica-Um


 
 
Administracija

 

premiere introduit en 1965, le jopo vélo favorise une vision typiquement finlandais: c'était le & # 8220;ADIDAS CLIMACOOL BOAT PURE vélo pour tout rider.ADIDAS WHITE MOUNTAINEERING Boost & # 8221;ADIDAS ORIGINALS NMD a largement siege réglable guidon faire le vélo facile pour quiconque de manoeuvre.cette pur l'utilitarisme du véhicule est ce qui le rend cool pour nous.bien que peu mis a jour en 2000, la forme classique demeure immédiatement reconnaissable de sa faible image de grand 24 & # 8221; roues.ADIDAS CRAZYLIGHT BOOST 2.5 LOWnon, ce ne sera pas toi sur le pont de brooklyn rapidement sur un occupé mardi matin,ADIDAS ORIGINALS STAN SMITH SNEAKER mais que & # 8217; la question n'est pas la.Adidas Originals Superstar Slip On Wle week - end a jopo est facile avec les amis et la famille. choisis dans une variété de couleurs, de la boutique de la finlandaise, désormais disponible dans de nouvelles couleurs.cinéaste et directeur nathan miller a laché ses nouveaux longs documentaires ldn, offrant un regard en profondeur sur londres et # 8216; s par scene.le film a son tour un aperçu de divers éléments et les acteurs clés,ADIDAS YEEZY BOOST 550 y compris j. hus, fredo,ADIDAS J WALL 3 youngs téflon,women's superstar adidas dj du semtex, reekz mb, photographe vicky grout, gérant d'artistes / animateur de radio morgan keyz,ADIDAS SPRINGBLADE SCHUHE et plus.miller a tiré la photo sur une période de cinq mois, un artiste ou de la musique en direct, montrant ainsi conduit a la prochaine question.appuie sur play ci - dessus pour voir ldn intégralement.