Boris Benko
Odaberite sliku koju želite prikazati:
|
Životopis: Rođen je 14. siječnja 1976. u Karlovcu. Diplomirao je 2001. na Grafičkom fakultetu u Zagrebu - smjer grafički dizajn. Grafičkim oblikovanjem profesionalno se bavi od 2001. godine.
Kao samostalni autor djeluje od 2003. godine. Do tada je radio u nekoliko grafičkih studija i reklamnih agencija. Izradio je mnoštvo vizualnih identiteta različitih tvrtki i događanja, pakiranja proizvoda renomiranih proizvođača, dizajna web stranica i na stotine informacijskih grafika i ilustracija za izdanja tvrtke EPH.
Član je ULUPUH-a od 2004. godine i HZSU-a od 2007. godine.
Neke od tvrtki i udruga s kojima je surađivao: Jutarnji list, Metro, Poslovni dnevnik, Carnet, EPH, Playboy, Šafram, Arabesca, Royal Danish Embassy, Royal Norwegian embassy, Embassy of Finland, Nordic Chamber of Commerce, Business Spotlight, Smartcom, GEOFO, Hrvatska turistička zajednica, FER, HND, Kandit, WLW, Pharma Classic, Unitel, Borovo (CHC),...
Nagrade:
1) Prva nagrada za dizajn maskote i zastave Studentskog zbora sveučilišta u Zagrebu (2001.)
2) Prva nagrada za dizajn zaštitnog znaka poslovne konferencije Nordic days in Croatia (2005.)
3) Prva nagrada za dizajn zaštitnog znaka Cluster hrvatska cipela (agencijski natječaj 2005.)
4) Prva nagrada za dizajn vizualnog identiteta AITJ-29th world championship in tennis for journalists (2006.)
5) Treća nagrada za dizajn vizualnog identiteta 42. zagrebačkog salona vizualnih umjetnosti (2007.)
Opis priloženih radova:
01 Soul brother - Serija plakata za D.J. večeri soul & funky glazbe u baru Cohiba (2004)
02 AITJ 2006 - naslovnica kataloga 29. Svjetskog prvenstva u tenisu za novinare (2006)
03 Jedan iz serije image oglasa za reklamnu kampanju «Šalica inspiracije» tvrtke Arabesca (2003)
04 Vizualni identitet 42. zagrebačkog salona (plakat - 3. nagrada) (2007)
05 Vizualni identitet poslovne konferencije «Nordic days 2007» (naslovnica kataloga) (2007)
06 Vizualni identitet Geoekonomske konferencije udruge GEOFO (plakat) (2005)
|