|    | 
        
           
              Kruna Tarle   
  
			  
         
          
  
          
		          Odaberite sliku koju želite prikazati: 
 
 
       
 
       
 
    
		   
           
              | 
           | 
        
           
		        
  Životopis:  Rođena u Zagrebu 1948. godine. 
1958-63 – Srednja baletna škola u Zagrebu 
1967-72 – Članica KASP-a (Komornog ansambla slobodnog plesa) pod vodstvom Milane Broš. 
1972. – diplomirala na Filozofskom fakultetu u Zagrebu – studijske grupe: engleski jezik i književnost, te filozofija 
Paralelno se bavi lutkarstvom (serija lutaka, kostima, rekvizite za kazalište Piccollo, izrada maski), likovnom umjetnošću (tapiserija, keramika, grafika, slikarstvo).  
1990. za jednogodišnjeg boravka u Berlinu studira europsko lutkarsko kazalište. 
1990. samostalna izložba marioneta u Berlinu (Lucijino prelo). 
Sudjeluje u majstorskim radionicama vodećih svjetskih umjetnika – lutkara: Joan Baixas, Leszek Madzik, Fabrizio Montacchi). 
 
Sintezu svojih interesa prepoznaje u domeni lutkarskog mišljenja u širem smislu.  
1988. zapošljava se u Zagrebačkom kazalištu mladih (ZKM), gdje oblikuje i vodi Lutkarski studio, što je u proteklom razdoblju bio jedini centar permanentne lutkarske edukacije i istraživanja tog medija u Hrvatskoj. U skladu sa zacrtanim aktivnostima studija, djeluje u više smjerova: permanentni umjetničko-pedagoški rad s djecom, istraživanje kazališnog jezika u vidu predstava i autorskih radionica, art – terapija, edukacija (mentorski rad za osposobljavanje lutkarskih pedagoga, voditelja lutkarskih grupa, radionice za kazališne profesionalce, kolegiji ili seminari za studente ADU, ERF-a itd), suradnja s inozemnim profesionalnim umjetnicima (Emilija Mačković, Leszek Madzik, Sunny Sunninsky…). 
 
1993. osnovala je eksperimentalan ansambl FASADE s kojim ostvaruje niz istraživanja što su urodila autorskim projektima u punom smislu – od ideje, režije, do izbora glazbe. Po tom modelu nastaju predstave Kaleidoskop, Pješčani sat, Plavi zvuk, Clair – obscur, Crveni muk, Djevin skok ili Proljeće u slijepoj ulici, Zemlja je okrugla). U navedenim predstavama potpisuje ukupnu likovnost na sceni: scenografiju, kostimografiju, kreaciju lutaka, rekvizite, idejno rješenje plakata… Predstave su gostovale na mnoštvu domaćih i inozemnih festivala i afirmirale FASADE na međunarodnoj sceni: značajni lutkarski i kazališni festivali i manifestacije u Bugarskoj, Njemačkoj, Belgiji, Italiji, Španjolskoj, Sloveniji, Austriji, Tunisu. Nagrade: nagrada stručnog žirija za predstavu u cjelini na međunarodnom studentskom festivalu u Tunisu, nagrada za scenografiju predstave Zemlja je okrugla na Naj, naj festivalu, Žar ptica. 
 
Surađuje u likovno-lutkarskim rješenjima predstava drugih autora. Niz godina surađuje s Imaginarnom akademijom, Grožnjan, kao voditeljica ambijentalnih masterclassa i drugih formi. Vodi i kreativne radionice s profesionalcima u Mostaru, Novom Sadu, prigodne tematske radionice s odraslima i djecom.  
 
1996. formira projekt Panaceja, putujuće lutkarsko kazalište koje promovira praksu art-terapije u nas i posvećuje se humanitarnom radu. Surađuje s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom u Zagrebu. 
 
Realizirala je nekoliko TV emisija (serija Svakog tjedna lutka jedna, Ja lutkar i dr), ulične manifestacije i druga istraživanja. 
 
Objavljuje tekstove na temu lutkarstva. Prevela je značajnu knjigu iz područja teatrologije i umjetnosti općenito Selma Jeanne Cohen: Ples kao kazališna umjetnost, te knjigu koja tematizira lutkarstvo i srodne nove forme: Werner Knoedgen: Phenomenologie der Figurentheater (u rukopisu). 
 
Od 2005. godine radi u Zagrebačkom kazalištu lutaka.  
 
Članica ULUPUH-a od 2005. 
 
U svibnju 2006. predstavila se izložbom Za Unu..., a u ožujku 2009. projektom Maska - reljef nutrine, oba projekta u Galeriji ULUPUH
    	  
		    | 
           |