|
Josipa Čamber
Odaberite sliku koju želite prikazati:
|
|
Životopis: Datum rođenja: 03.12.1975.
Obrazovanje:
1994. završava Školu za primijenjenu umjetnost i dizajn, kiparski odjel, u klasi prof. Vinka Fabrisa
1998. završava Agorinu akademiju, slikarski odjel, u klasi prof. Ksenije Turčić
Članica je ULUPUH-a od 2001. godine
Područje rada: reljef, skulptura, crtež, slikarstvo i aranžerstvo
Samostalne izložbe:
1999. Galerija Forum, Teslina 16, Zagreb
2000. Ambijenta, zagrebački velesajam
2002. Galerija Arho, Tkalčićeva 13, Zagreb
2003. Kulturno-informativni centar, Tomislavgrad
2004. Galerija Arho, Tkalčićeva 13, Zagreb
2006. Galerija Arho, Tkalčićeva 13, Zagreb
2008. Izložbeni salon Požgaj grupa, Buzin
2009. on-line izložba, Galerija Remek-djela
Od 2002. do 2008. vodi galeriju Arho u Tkalčićevoj ulici sa svojim stalnim postavom «Ogledala mašte». Djelovanje galerije temelji na promociji mladih umjetnika te na gostovanju već afirmiranih autora, pretvarajući prostor galerije u mjesto gdje se umjetnici sastaju, druže, izmjenjuju ideje i promoviraju nove radove.
OGLEDALA MAŠTE
Ogledalo je samo po sebi nešto nestvarno, nedokučivo, dvosmisleno, nešto što nas zavarava ili potiče na maštanje, ulazak u drugi svijet poput Alice u zemlji čudesa...
Ogledala mašte su na granici umjetničkog i primijenjenog svijeta, između realnosti i sna, između masivnog drveta i transparentnog ogledala. Ogledala obično zamišljamo smještena u nekakve ovalne ili pravolinijske okvire. Stajanje pred ogledalima mašte je potpuno drukčije iskustvo, to su zidne skulpture koje mogu funkcionirati i samostalno, ali u spoju s ogledalom dobivaju primijenjenu funkciju.
Kako su patinirana osim u prirodnim bojama drva u crne, sive, ljubičaste, plavo-zelene tonove, pa sve do potpuno bijelih, srebrnih i zlatnih primjeraka, uklapaju se
u sve tipove interijera, ogledalo daje dubinu, a drvo toplinu prostoru u kojem se nalazi.
Motivi su uglavnom apstraktne ili stilizirane forme u kojima se naziru ptice i labudovi, florealni oblici, ženske figure i torza, od raskošnih do minimalističkih oblika.
Josipa Čamber
|
|