Povratak na glavni izbornik
 
 
Tomislav Marić





Odaberite sliku koju želite prikazati:


    

    

    

    

    

    

 

 



Životopis:
Rođen 21. ožujka 1965.

Radi kao profesionalni fotograf 20 godina, za brojne klijente:

- reklamne agencije:
• Lowe Digitel (klijenti: Tcom, Tmobile, Heineken, Zagrebačka banka, Tetra pack, Juicy, Jamnica);
• McCann Erickson (klijenti: Stella Artois, Coca Cola, L´Oreal, Zagrebačka pivovara);
• Imago (klijenti: Tuborg, Carlsberg, Raiffeisen Bank, Hypo Bank, Ledo, Panonska pivovara, Dukat, Johnson&Johnson);
• BBDO (klijenti: Pepsi Cola, Hyundai);
• J.W. Thompson (klijenti: Ferrero, Jacobs, Nestle);
• New moment (klijenti: Erste bank, Banca Comerciala Romana S.A.)

- samostalne klijente: Profil, Podravka, Fina, RTL, Hypo banka, Cetina…

- časopise: Cosmopolitan, Playboy, Elle Dekor, Gala Style, Story

Autor je fotografija na više od 20 ovitaka kompaktnih diskova glazbenika: Severina (4 ovitka), Massimo Savić (3 ovitka), Vanna, Song Killers i dr.

Bio je glavni urednik “XL” magazina (1999.-2001.) i “B4L lifestyle” magazina (2005.-2007.)


Profesionalne nagrade na festivalima marketinga i reklama:

• Grand Prix MIAF (Moscow International Advertising Festival) 2000., za kampanju: No Milk Today – Heineken (Lowe Digitel)
• Grand Prix MIAF (Moscow International Advertising Festival) 2003., za kampanju: “Restaurant Blu – lignja, riba, školjka” (Lowe Digitel)
• Golden apple in print category, FESTO 2003.
• Zlatno zvono - pobjednik skupine serija outdor oglasa
• Gold Lion, Cannes Lions 2009., kategorija: Best Use of Ambient Media, testicular cancer awareness campaign "Check Them" (McCann Erickson)


Posjeduje vlastiti studio sa preko 20.000 w/s rasvjete i Hasselblad H3DmkII sa pripadajućom opremom


 
 
Administracija