|
Ivan Antunović
Odaberite sliku koju želite prikazati:
|
|
Životopis: Rođen je, živi i radi u Zagrebu.
Po struci je grafički dizajner sa srednjom stručnom spremom (maturirao 1994. godine na grafičkom odjelu Škole primijenjene umjetnosti i dizajna). Solidno "barata" engleskim jezikom, voli dobru glazbu, fotografiju, tipografiju, minimalizam... U struci je aktivan od 1995. godine do danas.
Dugogodišnje profesionalno radno iskustvo dizajnera obilježeno je radom u kreativnim timovima ili kroz samostalni angažman u sklopu dizajn studija i reklamnih agencija, gdje je sudjelovao u razradi koncepata, below-the-line materijala, te adaptacija za razne velike i male naručitelje: među njima - TDR, Dukat, Coca-Cola, Pliva, HT, Milka, Unilever, Johnson&Johnson, Iveco, Philips, Panasonic, Neva/Atlantic, Max Factor, Remington, Polzela, Citroën, PBZ, Medica, Cemex Dalmacijacement i dr.
U slobodno vrijeme surađivao je sa zagrebačkim klubovima Močvara i ATTACK, realiziravši popriličan broj promotivnih plakata (isključivo za klupski program Muzikfantastique, s kojim povremeno surađuje i danas).
Proveo je tri godine u studiju Graffiti Design (danas Trans ID) Željka Borčića (1995.-1998.), nakon toga kraće vrijeme u tvrtki za marketing i grafičke usluge „Kolart“ (1998.-1999.), te na posljetku u reklamnim agencijama GM Leo Burnett (1999. - 2000.), Lowe Digitel (2000. - 2003.) i Euro RSCG Zagreb članice Unexgroup (2005.-2006), gdje je kao dizajner nastavio dosljedno odrađivati zahtjevnije i manje zahtjevnije projekte. Bio je angažiran i za crtanje storyboardova (suradnja na idejnim rješenjima spotova za Likvi („Zaštitna ruka vaše obitelji“), Zirodent („Osmjeh za cijeli život“) i Ornel („Duh“) Saponie Osijek (navedene kampanje iz 1999. godine za GM Leo Burnett); zatim za Jamnicu („Misli što piješ“, kampanja iz 2000. godine za Lowe Digitel) te različita idejna rješenja za HT, Euroherc, Milku i oglasne akcije Volksbanke.
U međuvremenu je ostvario suradnju s dizajn-studiom Arkus (2003.-2005. i 2006. - 2007). U razdoblju 2007. - 2011. radio je u tvrtki Dimedia, samostalno obavljajući kompletan posao grafičkog dizajna/art direkcije, copywritinga i tehničke pripreme, uz povremene, vrlo male doticaje i s web dizajnom.
Od 2008. godine član je HDD-a u profesionalnoj kategoriji a 2012. primljen je i u članstvo ULUPUH-a, u Sekciju grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija. Uz omanje grupno izlaganje (ZGRAF 2012), od 2007. godine redovito surađuje i s portalom Muzika.hr, kao recenzent.
U prilogu:
01 "Ljudi koje možda poznaješ"
odabir iz digitalne serije plakatnih B2 dekolaža
dizajn / art direction: Ivan Antunović
2011.
02 The Torture Garden
odabir iz serije samoinicijativnih angažiranih A3 plakata
dizajn / art direction: Ivan Antunović
1998.
03 Electro City - Luke Eargoggle
Koncertni B2 plakat
dizajn / art direction: Ivan Antunović
naručitelj: SKWHAT / Electro City, Sisak
2006.
04 Fundamenta d.o.o.
vizualni identitet tvrtke
dizajn / art direction: Ivan Antunović
agencija: Dimedia
2011.
05 Umrijeti za strojem - Strana A / Sivi dan
promotivna kompaktna ploča u 7" omotu
dizajn / art direction: Ivan Antunović
fotografije;
prednja strana: Alois Alzheimer
stražnja strana: Greta Garbo i John Gilbert
("Flesh and the Devil", Clarence Brown/MGM, 1926)
samizdat, 2010.
06 Plidenta Junior
ambalaža za dječju zubnu pastu
dizajn / ilustracija: Ivan Antunović
art direction: Nives Skura / Viola Šebalj / Ivan Antunović
2004.
|
|