Povratak na glavni izbornik
 
 
Nadija Mustapić





Odaberite sliku koju želite prikazati:


    

    

    

 

 



Životopis:
Rođena u Rijeci, Nadija Mustapić stekla je diplomu profesora likovnih umjetnosti na Filozofskom fakultetu u Rijeci, Odsjek likovnih umjetnosti. Po završetku studija radila je kao asistent u Scuola Internazionale di Grafica te kao stipendist/intern za Peggy Guggenheim Museum u Veneciji. Poslijediplomske studije (Master of Arts, Master of Fine Arts) završila je na University of Iowa (Iowa City, SAD) koncentrirajući se na područja grafike i intermedijskih umjetnosti. Od 2002. do 2006. živi i radi u Iowa Cityu, gdje predaje grafiku i crtanje na University of Iowa, School of Art and Art History.

Od 2006. zaposlena je na Akademiji primjenjenih umjetnosti u Rijeci u zvanju višeg asistenta na Katedri za grafiku. Kao suradnik predavač (Adjunct Assistant Professor–Croatia Site Coordinator) pri Odsjeku za intermediju, The University of Iowa, radi na projektu razmjene studenata između Intermedia odsjeka u Iowi i Akademije u Rijeci.
Trenutno se bavi online suradnjom s art kolektivom The Moving Crew, sa sjedištem u Iowa Cityu.

U svom umjetničkom radu Nadija Mustapić primjenjuje razne tehnike i medije uključujući crtež, grafiku, skulpturu, instalacije, video i performans.

Sudjelovala je na brojnim skupnim izložbama u Hrvatskoj i inozemstvu poput 2. Hrvatskog trijenala grafike, A.M.A.C. 6th Triennial Chamalieres, izlagala u Muzeju moderne i suvremene umjetnosti u Rijeci, Museum of Contemporary Art u Iowa Cityu. Sudjelovala je na brojnim projektima grafičkih mapa (Mlade hrvatske grafičarke, PLAC- (Print Language As Content) I, II, Coralville Express, The Iowa 10, itd.).

Nadija Mustapić je ostvarila više samostalnih izložbi, site-specific instalacija i performansa u Iowa Cityu (Conflict, Process, Repetition, An Ordinary 24 Hours, Topologies of the Inside, Outside-In, Untitled (Scroll)...).

Jedan je od osnivača umjetničkog kolektiva The Moving Crew, i često sudjeluje u suradničkim performansima i projektima (Passport-Home, The Moving Crew Boat Regata...).

U radu istražuje proces apstrahiranja forme, značenja i narativnih struktura s ciljem razumijevanja emotivnih struktura lociranih u kontekstu njihovih političkih realnosti.

“Destrukcija kao konstrukcija, etika estetike, stvarnost u ne-stvarnosti, te ostali naizgled kontradiktorni termini koji odmah impliciraju sufiks “i obrnuto”, tematski su okviri unutar kojih me zanima vizualno istraživanje procesa (dis)lokacije identiteta, odnosa privremenih, povijesnih, osobnih i javnih realnosti, ideje (ne)ljepote kao uzroka ili posljedica promjena unutrašnjih, emotivnih i društveno-prostornih struktura.”


 
 
Administracija